woensdag 30 januari 2013

Blij dat ik brei?

Onlangs heb ik de breinaalden weer eens opgezocht en ben ik daarmee begonnen aan een nieuw project, namelijk een spencer. Nu ben ik bezig met het breien van de arms- en halsbiezen. Daarna zal ik moeten overgaan tot het inelkaar zetten van alle stukken. Volgens mij gaat dit heel spannend worden. Resulteert de spencer in iets dat mijn dochter alleen thuis gaat dragen, bijvoorbeeld ´s ochtends over haar pyjama? Of wordt de spencer een meer toonbaar kledingstuk? Ik ben heel benieuwd. Wordt vervolgd!



De breinaalden blijven vandaag nog even in hun mandje liggen, want het is vandaag weer mijn poets- en regeldag. Dit betekent dat ik zometeen weer als een dolle met een emmer sop door mijn huis ga rennen. Alles een beetje opruimen en dan mijn grote meid uit schooltje halen. Boterhammen eten en weer door naar zwemles. Genoeg te doen dus.

Fijne dag !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten