woensdag 23 januari 2013

Ready to blog

Oké, I´m ready to blog. Al een tijdje zit ik elke ochtend – als ik mijn grote meisje naar school heb gebracht - met een kopje koffie te genieten van alle mooie creatieve blogs. Graag zou ik ook zo´n prachtige blog willen bijhouden dus laat ik het nu eens proberen……

Sinds ik ruim twee jaar geleden uit het bedrijfsleven ben gestapt om tijdelijk fulltime voor mijn twee meisjes te zorgen ben ik wat aan het freubelen geslagen. Eerst nog onder een hoop gegniffel van mijn man. Maar inmiddels is hij er aan gewend!

Als klein meisje was ik altijd bij mijn oma´s bezig met wol en stofjes. Nu jaren en jaren later heb ik de oude breinaalden weer gevonden, nieuwe haaknaalden en een naaimachine gekocht. In de vrije daluurtjes probeer ik dan `wat` te fabriceren. Wat???? Dat wat ik nu dus ga proberen te bloggen.
Zo trof ik laatst bij Moodkids een leuk patroontje van een ronde sleutelhanger. Wat een fijn klein project om te haken. Gisterenavond heb ik twee hangers gemaakt, waarvan er al één is geconfisqueerd door een dame hier in huis. En die dame ben ik niet!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten