maandag 4 februari 2013

En het is weer maandag.....

En het is weer maandag en wat is er veel gebeurd dit weekend. Ik heb zowaar 5 volgers en wat ben ik daar blij mee. Dames bedankt voor jullie support en ook voor de tips!

Dit weekend werd bij ons gevuld met alle gebruikelijke zaken, zoals ballet van onze oudste, boodschappen doen, overige huishoudelijke en sociale zaken. Maar ook koekjes bakken door twee paar kinderhanden, zie hieronder het resultaat:


Deze koekjes zijn gemaakt met de kant-en-klare spullen uit de supermarkt. Ik zou nog wel eens ouderwetse koekjes willen maken. Gewoon leuk met de deegroller aan de slag en zo. Toch maar eens googelen naar een leuk en niet te vergeten makkelijk recept. We moeten het natuurlijk ook niet forceren;-)

Tot slot heb ik nog een project kunnen afmaken. Het spencertje:



Al met al ben ik wel tevreden met het resultaat. Toch heb ik de breinaalden opgeruimd. Ik vind haken toch net iets leuker. En ik wil binnenkort weer eens overgaan tot het maken van wat zomerrokjes voor de meiden. Dus genoeg plannen!

Fijne dag allemaal en vergeet niet mijn GIVE AWAY,

Malotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten